مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 14:252023-08-13سياسي

گردهمایی بزرگ فعالان حوزه تعلیم و تربیت در رویداد چهارسوق 


دبیر پانزدهمین رویداد بین المللی چهار سوق، بیان داشت: برنامه های اصلی این رویداد شامل 10سخنرانی- تعامل با اهالی تعلیم و تربیت- غرفه های تجربه محور- آشنایی با بستر سامانه سیمرغ- نشست بین المللی با فعالان این عرصه و نشست تخصصی سیاست های آموزشی در آینه مطالعات .

- دبیر پانزدهمین رویداد بین المللی چهار سوق، بیان داشت: برنامه های اصلی این رویداد شامل 10سخنرانی- تعامل با اهالی تعلیم و تربیت- غرفه های تجربه محور- آشنایی با بستر سامانه سیمرغ- نشست بین المللی با فعالان این عرصه و نشست تخصصی سیاست های آموزشی در آینه مطالعات تیمز و پرلز خواهد بود که این نشست به صورت زنده در بستر برنامه شاد نیز پخش خواهد شد.

دبیر پانزدهمین رویداد بین المللی چهارسوق گفت؛ رویداد چهارسوق گردهمایی بزرگ فعالان حوزه تعلیم و تربیت است که در راستای تحول در سیستم آموزشی و تعلیم و تربیت و ارتقاء سطح آن در کشور برگزار می شود.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار عصر ایران به نقل از دبیرخانه دائمی رویداد چهارسوق، سعید یغموری دبیر پانزدهمین رویداد بین المللی چهارسوق با اشاره به برگزاری این رویداد در روز 27 مرداد ماه در مرکز همایش های رازی تهران، اظهار داشت: رویداد چهارسوق گردهمایی بزرگ فعالان حوزه تعلیم و تربیت است که با محوریت نشر نوآوری های آموزشی شکل گرفت که پس از گذشت چندین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردهمایی بزرگ فعالان حوزه تعلیم و تربیت در رویداد چهارسوق 

گردهمایی بزرگ فعالان حوزه تعلیم و تربیت در رویداد چهارسوق